Oprettet Af:
Tobias Busk Jørgensen
Samler ind til:
Søenx 4.0

Psykisk sygdom kan ramme os alle. Derfor løber jeg SøenX 4.0 for alle dem, der bliver ramt.
Vær med til at støtte psykisk sundhed i Danmark og sikre med hjælp til mennesker, der har psykisk sygdom inde på livet

Ethvert bidrag på min indsamling vil gøre en stor forskel - også for mig, når jeg tackler ruten på den store løbsdag. Tusind tak!

Giv bidrag Giv med
350 kr.
35%
80 Dage tilbage

Seneste aktivitet

  • Amalie Frederikke Amalie Frederikke gav 200 kr.

    ❤️‍🩹❤️‍🩹

  • Anonym Anonym gav 75 kr.

  • Anna Sofie Andersen Anna Sofie Andersen gav 75 kr.