- Oprettet Af:
- Tobias Busk Jørgensen
- Samler ind til:
- Søenx 4.0
Vores drøm om 30 km for en mega god sag!
Psykisk sygdom kan ramme os alle. Derfor løber jeg SøenX 4.0 for alle dem, der bliver ramt.
Vær med til at støtte psykisk sundhed i Danmark og sikre med hjælp til mennesker, der har psykisk sygdom inde på livet
Ethvert bidrag på min indsamling vil gøre en stor forskel - også for mig, når jeg tackler ruten på den store løbsdag. Tusind tak!
Seneste aktivitet
-
Amalie Frederikke gav 200 kr.
❤️🩹❤️🩹
-
Anonym gav 75 kr.
-
Anna Sofie Andersen gav 75 kr.
