- Oprettet Af:
- hjalte Bonde
- Samler ind til:
- Psykiatrifondens arbejde
Et Skridt Ad Gangen – 100 KM for Psykiatrifonden
Den 6. juni 2026 løber jeg et 100 km ultramaraton, hvor jeg vil gøre mit bedste for at sætte fokus på mental sundhed og samle penge ind til Psykiatrifonden.
Mentale udfordringer har været tæt på mig hele livet – gennem flere generationer – og jeg har også selv haft mine egne kampe. Derfor betyder denne sag enormt meget for mig.
I et land som Danmark er vi heldige, fordi vi ofte kan få hjælp, når vi har fysiske problemer. Men når det handler om psykisk sygdom og mentale udfordringer, kan hjælpen være langt sværere at få adgang til.
Nogle gange kan det gøre en kæmpe forskel bare at turde åbne op og fortælle, hvordan man har det. Men nogle gange kræver det mere end det. Derfor ønsker jeg at støtte det arbejde, Psykiatrifonden gør for mennesker, der kæmper psykisk.
Jeg drømmer ikke om at samle en million kroner ind. For mig betyder det mindst lige så meget, at der bliver sat fokus på mental sundhed, og at så mange som muligt ser og snakker om det.
At dele opslaget, like det eller sende bare én krone gør en forskel mere, end du tror ❤️
Seneste aktivitet
-
Emma gav 500 kr.
-
Anonym gav 160 kr.
-
Anonym gav 100 kr.
-
Anonym gav 250 kr.
Fordi det er fucking sejt det du går 🤗 Bare tak
-
Anonym gav 300 kr.
-
Anonym gav 100 kr.
-
Anonym gav 100 kr.
-
Anders Frederiksen gav 250 kr.
Godt initiativ og god tur. Hold den stram!
-
Anonym gav 500 kr.
Bare fordi ⭐️ Det er vigtigt og DU er noget særligt for dine og for mange 💪🏻
-
Anonym gav 100 kr.
-
Jane gav 100 kr.
-
Anonym gav 100 kr.
-
LW gav 100 kr.
Som en, der selv har været igennem en lang kamp med depression og angst og stadig er ved at finde min plads igen, betyder denne sag meget for mig. Tak fordi du sætter fokus på mental sundhed og skabe større forståelse ❤️
-
Dine kolleger i Sport 24 outlet Odense gav 750 kr.
Som kollegaer til Hjalte giver vi glædeligt et bidrag, vi tror på Hjalte. Han har vilje og tro og er fuldstændig fantastisk. Projektet med at støtte psykiatrifonden hjælper vi gerne med det jo en bonus i sigselv❤️
-
Anonym gav 50 kr.
-
Eva & JP gav 500 kr.
Sejt Hjalte 💪
-
Anonym gav 100 kr.
-
Anonym gav 200 kr.
-
Anonym gav 100 kr.
-
Clara-Marie og Tobias gav 100 kr.
-
Niall O'Shea gav 250 kr.
-
Anonym gav 1.200 kr.
-
Anonym gav 250 kr.
Rigtig godt formål, som mangler bevågenhed.
-
Anonym gav 200 kr.
